Hallo allemaal, ik ben een nieuw lid van de club. Ik heb vorig jaar een Kia Cee'd stationwagen uit 2014 gekocht (had slechts 36.000 mijl op de teller) en in eerste instantie werkte alles prima. Maar de achteruitrijcamera ging eerder dit jaar kapot en nu heb ik grote problemen met het radiosignaal. In eerste instantie was dat ook prima bij mij thuis en daarbuiten, maar nu krijg ik alleen een signaal als ik in de buurt ben van een grote stad, ongeveer 8 mijl van waar ik woon. Ik heb geprobeerd de op te schroeven dakantenne te vervangen, maar dat had geen effect. Ik heb 2 auto-elektriciens gebeld die alleen met hun tanden knipperden en zeiden dat ze geen hulp konden bieden. Het maakt me gek om alleen maar ruis te horen, ik wil naar mijn radio luisteren! Ik kan leven zonder de achteruitrijcamera als het moet, maar ik hou er niet van als dingen niet werken. Enige ideeën of een echte Kia-garage dit zou kunnen repareren en tegen welke kosten (of durf ik het niet te vragen!) Ik heb trouwens de regio-instelling op automatisch staan. De auto werd geleverd met 6 maanden garantie die helaas was verlopen voordat het probleem zich voordeed.