Kia Owners Club Forum banner
Status
Not open for further replies.

Aktualizacje oprogramowania DIY w końcu nadchodzą!

2 reading
236K views 1.6K replies 87 participants last post by  mr.macspot  
#1 · (Edited)
Zatem, pomimo wszystkich komentarzy ze strony Kia CS, że nie ma planów, aby pozwolić nam na samodzielną aktualizację naszych systemów nawigacji satelitarnej / informacyjno-rozrywkowych, w końcu wydaje się, że Kia dostrzegła światło i w końcu są tuż za rogiem, ponieważ Europa została dodana do listy regionów/krajów w rozwijanej liście. Możesz również zobaczyć wszystkie języki, które będą teraz obsługiwane, klikając język angielski w prawym rozwijanym menu.
 
#627 ·
To dziwne, że tak wiele osób wydaje się mieć tak wiele problemów. Zaktualizowałem swój model Sorento 2021 do pierwszej wersji oprogramowania, która została wydana, bez żadnych problemów, a następnie pobrałem i zainstalowałem zaktualizowaną wersję, która pojawiła się kilka dni później. Jak dotąd wydaje się, że nie ma żadnych problemów.
 
#628 ·
To dziwne, że tak wiele osób wydaje się mieć tak wiele problemów. Zaktualizowałem swój model Sorento 2021 do pierwszej wersji oprogramowania, która została wydana, bez żadnych problemów, a następnie pobrałem i zainstalowałem zaktualizowaną wersję, która pojawiła się kilka dni później. Jak dotąd nie wydaje się być żadnych problemów.
Myślę, że przekonasz się, że pod względem aktualizacji oprogramowania jest to zazwyczaj tak: pierwsza ścieżka aktualizacji testowana przez programistów wykorzystuje najnowszą wersję na najnowszym sprzęcie: dzieje się tak dlatego, że priorytetem jest upewnienie się, że wszystkie samochody schodzące z linii produkcyjnej mogą być aktualizowane bez powodowania problemów dla pierwszego klienta.

Niestety, przetestowanie wszystkich innych możliwych ścieżek aktualizacji oznacza więcej czasu i wysiłku, a kolejność jest oparta na kryteriach takich jak: sprzedane jednostki, jak aktualne były aktualizacje sprzętu i wiele innych.

W idealnym świecie powinieneś mieć możliwość aktualizacji i obniżania wersji: z jakiegokolwiek powodu Kia zdecydowała się nie zezwalać na obniżanie wersji.

Może być wiele powodów, a spekulacje zaprowadzą w dół króliczej nory.


Firma, dla której wcześniej pracowałem, produkowała urządzenia bezprzewodowe, które działały na niestandardowym sprzęcie, a obniżanie wersji, choć teoretycznie zawsze możliwe, było dozwolone tylko przy użyciu specjalnego klucza, który nie był udostępniany klientom i wymagał albo zwrotu do nas, albo bezpośredniego bezpiecznego połączenia sieciowego (jeśli w ogóle było to jeszcze opcją w tym momencie).

Jednym z powodów było to, że aktualizacja oprogramowania układowego zmieniłaby wewnętrzny schemat bazy danych: proste obniżenie wersji wymagałoby w najlepszym razie przywrócenia ustawień fabrycznych, aby zapewnić spójność danych ze starym schematem, a w najgorszym przypadku utratę danych, która spowodowałaby wtedy znacznie większe problemy zarówno dla klienta, jak i dla nas.

Alternatywą, z której niektórzy klienci korzystali, była, jak wspomniałem w innym wątku, redundancja: poprosilibyśmy klienta o zakup dodatkowego urządzenia, które działałoby w tym samym czasie co urządzenie główne, ale z wyłączonym modułem radiowym. W przypadku, gdy aktualizacja nie działała zgodnie z oczekiwaniami, urządzenie redunant nadal uruchamiałoby poprzednią wersję i zapewniało rozwiązanie zapasowe z minimalną utratą funkcjonalności.
Utrzymanie tych ścieżek aktualizacji nie było jednak łatwe: z naszej strony włożono dodatkowy wysiłek, aby zachować kompatybilność między dwiema wersjami oprogramowania we wszystkich warstwach stosu.

Inną techniką, której użyliśmy, a którą Tesla wydaje się w pełni wykorzystywać, było użycie flag funkcji.

Klient pobierał i instalował aktualizację, ale nowe ścieżki kodu (z nowymi funkcjami) byłyby aktywne dopiero wtedy, gdy klient był gotowy, aby je wypróbować, lub aktywowaliśmy je dopiero wtedy, gdy były w pełni obsługiwane, z wiadomością do urządzenia przez sieć.

Jeśli nowa funkcja nie działała, mogliśmy wyłączyć nową ścieżkę kodu i wszystko wróciłoby do stanu sprzed.

W świecie oprogramowania wbudowanego nie zawsze jest to jednak możliwe, a standardy testowania i rozwoju muszą być wyższe.
 
#629 ·
Po wielu latach pracy na czele integracji systemów uważam za bardzo dziwne, że Kia dobrowolnie wpakowała się w tę opresję. Rozumiem potrzebę aktualizacji map i widzę OTA lub aktualizację przez właściciela jako prawdziwy pozytyw, ale dlaczego Kia próbuje aktualizować S/W i F/W w tym samym czasie, wydaje się przepisem na katastrofę i trudno mi dostrzec korzyści dla Kia, poza być może przekonaniem, że będą musieli obsługiwać tylko jedną wersję oprogramowania, ale myślę, że w rzeczywistości to tylko mrzonka. Chociaż istnieje pewien stopień wspólnoty w całej gamie ich samochodów, w niektórych modelach wciąż znajdują się różne jednostki centralne, a sprzęt, z którym te interfejsy w każdym modelu, niewątpliwie zmieni się z czasem, więc zadanie integracji systemów staje się wykładniczo trudne. Myślałem, że lepszą opcją byłoby zablokowanie każdego modelu znanym zestawem komponentów i naprawianie błędów tylko w razie potrzeby, w końcu po co naprawiać to, co nie jest zepsute, jak to się mówi. Nie sądzę, aby którykolwiek z nas miał jakieś istotne problemy z oprogramowaniem, które mieliśmy przed październikiem, więc nie wydaje się być żadnego powodu napędzanego przez klienta dla najnowszej aktualizacji, więc po co narażać się na te wszystkie kłopoty. Zarządzanie integracją systemów w całym okresie eksploatacji produktu jest wystarczająco trudne, nie próbując wdrażać najnowszej wersji oprogramowania wstecznie we wszystkich samochodach Kia.
 
Save
#630 ·
Nie jestem pewien, czy odnosi się to do samej aktualizacji oprogramowania, czy też do mojego braku doświadczenia z wersją Magenta, ale od czasu aktualizacji około tydzień temu odkryłem następującą różnicę w stosunku do czasu, gdy używałem wcześniejszej wersji 'Typ 1' przed aktualizacją.

Kiedy wybieram wsteczny, widok z tylnej kamery pojawia się w lewej dwóch trzecich ekranu (tablica Ceed 70 z wyświetlaczem Gen5W), wcześniej ostatnia trzecia część ekranu pokazywała grafikę samochodu, a gdy aktywowały się tylne czujniki parkowania, obszar tyłu samochodu, który zbliżał się do obiektu, był wskazywany przez zielone, a następnie pomarańczowe światło. Teraz, gdy wybieram wsteczny, chociaż nadal otrzymuję dźwiękowe ostrzeżenie z czujników parkowania, ostatnia trzecia część ekranu pokazuje widok mapy - brak grafiki pojazdu.

Jeśli wybiorę 'koło zębate' ustawień po lewej stronie ekranu we wstecznym, pojawi się menu z opcjami ustawień wyświetlania i jeśli wrócę do widoku kamery, grafika pojazdu pojawi się jak poprzednio, ale jeśli wyjdę ze wstecznego i wrócę do niego, znowu otrzymam widok mapy.

Jakieś sugestie proszę?
 
#631 ·
@rubble2 Zdjęcie proszę? Mogą istnieć inne opcje, które kontrolują, czy jest to trwałe, czy nie, a w jednostce centralnej znajduje się funkcja wyszukiwania: czy próbowałeś wpisać tam 'kamera', aby zobaczyć, jakie masz opcje? Zdjęcie proszę. Jeśli mógłbyś zamieścić zdjęcia opcji, które masz, byłoby wspaniale. Pomocne może być również założenie nowego wątku.
 
Save
#632 ·
Dzięki,

Zamieszczę to tutaj, ale proszę o poradę, jeśli uważasz, że lepiej byłoby mi założyć nowy wątek w innej części forum.

To mam teraz, gdy wybieram wstecz

Image


Jeśli wybiorę symbol koła zębatego ustawień po lewej stronie widoku kamery, otrzymam to: -

Image


Jeśli następnie nacisnę symbol < w lewym górnym rogu, otrzymam widok, którego normalnie bym oczekiwał: -

Image


Jeśli następnie wyjdę z wstecznego i wrócę do niego, wrócę do widoku mapy.
 
#633 ·
Dzięki,

Zamieszczę to tutaj, ale proszę o poradę, jeśli uważasz, że lepiej byłoby zamieścić nowy wątek w innej części forum.

To mam teraz, gdy wybieram wstecz

View attachment 12801

Jeśli wybiorę symbol koła zębatego ustawień po lewej stronie widoku z kamery, otrzymam to: -

View attachment 12802

Jeśli następnie nacisnę symbol < w lewym górnym rogu, otrzymam widok, którego normalnie bym oczekiwał: -

View attachment 12803

Jeśli następnie wyjdę z biegu wstecznego i wrócę do niego, wrócę do widoku mapy.
Co się stanie, jeśli odznaczysz podzielony ekran dla widoku mapy?
 
Save
#635 ·
Cześć

Chciałem tylko dodać moje doświadczenie na wypadek, gdyby miało to pomóc lub wprowadzić zamieszanie.

Zaktualizowałem rodzinę i30 (Compact Gen5), po aktualizacji wszystko było w porządku, z bonusem, że po raz pierwszy prędkość samochodu była pokazywana powyżej ograniczenia prędkości, używałem samochodów do różnych podróży bez żadnych problemów z wyświetlaniem ograniczenia prędkości, od bardzo wiejskich po dwa miasta w pobliżu, tylko (---) pokazywało się na dużych parkingach, ale działało normalnie po powrocie na drogi publiczne.

Dziś poszedłem na zakupy świąteczne i zaparkowałem na dużym parkingu na świeżym powietrzu (Fosse Park, Leics), podczas jazdy pojawiło się (---) jak poprzednio. Zostawiłem samochód na 4 godziny i po wyjeździe pojawiło się (---), ale pozostało tak przez całą drogę do domu, nawet w obszarach, w których wcześniej działało.
Zaparkowałem na podjeździe i włączyłem i wyłączyłem „pokaż ograniczenie prędkości” w ustawieniach i wszystko działa dobrze!
 
#636 ·
Dzisiaj wyłączyłem Informacje o ograniczeniach prędkości w ustawieniach klastra i włączyłem Pokaż ograniczenia prędkości w ustawieniach nawigacji. Początkowo znak ograniczenia prędkości zniknął zarówno z klastra, jak i z ekranu nawigacji, jednak po krótkim dystansie pojawił się na ekranie nawigacji i ku mojemu zaskoczeniu zaczął wyświetlać prawidłowe ograniczenia prędkości! To dowodzi, że dane o ograniczeniach prędkości nie zostały usunięte z oprogramowania / map. Moim zdaniem, kiedy wyłączysz Informacje o ograniczeniach prędkości w ustawieniach klastra, nie używa już przedniej kamery do identyfikacji ograniczeń z znaków i w pełni polega na ograniczeniach prędkości w bazie danych. To znowu dowodzi, że w oprogramowaniu jest błąd i KIA musi go jak najszybciej naprawić. Ponieważ może to być pomocne dla innych, niestety nie działa to dla mnie, ponieważ nigdy nie używam wbudowanej nawigacji (zawsze używam Android Auto) i zawsze sprawdzałem ograniczenia prędkości na klastrze, który obecnie wyświetla "---" po włączeniu... :(
 
Save
#637 ·
Dzisiaj wyłączyłem Informacje o ograniczeniach prędkości w ustawieniach klastra i włączyłem Pokaż ograniczenia prędkości w ustawieniach nawigacji. Początkowo znak ograniczenia prędkości zniknął zarówno z klastra, jak i z ekranu nawigacji, jednak po krótkim dystansie pojawił się na ekranie nawigacji i ku mojemu zaskoczeniu zaczął wyświetlać prawidłowe ograniczenia prędkości! To dowodzi, że dane o ograniczeniach prędkości nie zostały usunięte z oprogramowania / map. Przypuszczam, że po wyłączeniu Informacji o ograniczeniach prędkości w ustawieniach klastra, nie używa się już przedniej kamery do identyfikacji ograniczeń ze znaków i w pełni polega się na ograniczeniach prędkości w bazie danych. To znowu dowodzi, że w oprogramowaniu jest błąd i KIA musi go jak najszybciej naprawić. Ponieważ może to być pomocne dla innych, niestety nie działa to u mnie, ponieważ nigdy nie używam wbudowanej nawigacji (zawsze używam Android Auto) i zawsze sprawdzałem ograniczenia prędkości na klastrze, który obecnie wyświetla "---" po włączeniu... :(
Cieszę się, że doszedłeś do tego samego wniosku co ja [emoji2]
 
Save
#638 ·
Cóż, to oprogramowanie ciągle tylko daje... 😂
Teraz radio jest wyłączone po uruchomieniu samochodu. Mimo że nigdy tego nie robiło w ciągu 8 miesięcy użytkowania i w ciągu ostatnich kilku dni nie zmieniono żadnych ustawień.
Jak również dzisiaj powróciło straszne --- podczas jazdy, na parkingu centrum handlowego. Dlaczego nie pamięta już ostatniego ustawienia podczas uruchamiania samochodu po zaparkowaniu, co robiło przed ostatnimi 2 aktualizacjami?
 
#639 ·
Teraz radio jest wyłączone podczas uruchamiania samochodu. Mimo że nigdy tego nie robiło w ciągu 8 miesięcy użytkowania i w ciągu ostatnich kilku dni nie zmieniono żadnych ustawień.
Myślę, że gdzieś jest nowe ustawienie 🙄. Dlaczego miałoby się samo ustawiać, nie mam pojęcia.
Jak również obawiane --- powróciło dzisiaj podczas jazdy, na parkingu centrum handlowego. Dlaczego nie pamięta już ostatniego ustawienia podczas uruchamiania samochodu po zaparkowaniu, co robiło przed ostatnimi 2 aktualizacjami.
Mam to samo, przez większość czasu dostaję ---, ale czasami zapamiętuje ostatni znak ograniczenia prędkości, to całkowicie dziwne
 
Save
#645 ·
Cześć, kupiłem moją fabrycznie nową benzynę xceed z 21 roku. Chciałbym wiedzieć, czy muszę nacisnąć 22 lub 20, aby ją zaktualizować. Nie mogę wyszukać mojego oprogramowania ani modelu, ponieważ nie wyświetla się tutaj. Dzięki, jeśli ktoś wie
Image
 
#650 ·
Cześć, kupiłem moją fabrycznie nową benzynę xceed z 21 tablicą. Chciałbym wiedzieć, czy muszę nacisnąć 22 lub 20, aby ją zaktualizować. Nie mogę wyszukać mojego oprogramowania ani modelu, ponieważ nie wyświetla się tutaj, dzięki jeśli ktoś wie View attachment 12810
Powinieneś być w stanie wprowadzić swój istniejący ID SW w polu Wyszukaj według wersji oprogramowania i zidentyfikuje on odpowiednie zaktualizowane SW dla Twojego samochodu. W ten sposób uzyskałem SW dla mojej 1. edycji Stonic - okazało się, że jest oznaczony jako Rio_MY17_EU
 
Save
#646 ·
Obawiam się, że to zależy od tego, czy masz samochód MY20 czy 22 😂

Mój jest z czerwca 21 i jest MY20, ale jeśli masz nowe logo Kia, może to być MY22.

Jednak pobrałem oba i nie widzę między nimi żadnej różnicy, więc może to nie mieć znaczenia, ale w każdym razie samochód nie powinien pozwolić ci używać niewłaściwych plików.

Czytałeś inne posty na ten temat, jeśli nie, nie spieszyłbym się z aktualizacją czegokolwiek, dopóki Kia nie naprawi błędów, które wprowadziła w najnowszym oprogramowaniu
 
  • Like
Reactions: Alanw47
Save
#647 ·
Obawiam się, że to zależy od tego, czy masz samochód MY20 czy 22 [emoji23]

Mój jest z czerwca 21 i jest MY20, ale jeśli masz nowe logo Kia, może to być MY22.

Jednak pobrałem oba i nie widzę między nimi żadnej różnicy, więc może to nie mieć znaczenia, ale w każdym razie samochód nie powinien pozwolić ci używać niewłaściwych plików.

Czytałeś inne posty na ten temat, jeśli nie, nie spieszyłbym się z aktualizacją czegokolwiek, dopóki Kia nie naprawi błędów, które wprowadziła w najnowszym oprogramowaniu
Zgadzam się z tym wszystkim, moja tablica rejestracyjna z 21 roku to również MY20, ale jeśli OP ma jakieś wątpliwości, dealer powinien być w stanie to wyjaśnić. Czekałbym co najmniej kilka tygodni, odpowiedź Kii do mnie w piątek brzmiała: „potrzebujemy więcej czasu”


Kia Xceed 4, 1.5 DCT MY20
 
#658 ·
Cóż, przekazałem dziś wsparciu Hyundai aktualizację dotyczącą włączania i wyłączania ostrzeżenia o ograniczeniu prędkości i zgłosiłem nowy ticket dotyczący braku możliwości aktualizacji MY22 Niro PHEV (ticket 2199 - więc ludzie byli zajęci!)
 
#661 ·
Cóż, przekazałem dziś wsparciu Hyundai aktualizację dotyczącą włączania i wyłączania ostrzeżenia o ograniczeniu prędkości i zgłosiłem nowy problem dotyczący braku możliwości aktualizacji MY22 Niro PHEV (zgłoszenie 2199 - więc ludzie byli zajęci!)
(y) (y) (y)

To jest to, co ludzie muszą robić. Im więcej osób wskaże błędy w różnych jednostkach centralnych, tym większa szansa na naprawę.
 
#662 ·
Ahhhhh! Zostałem napadnięty przez linię czatu S/W Update!

Zapytałem ich, czy coś robią w sprawie nawigacji wybierającej drogi jednopasmowe, więc zapytano mnie, czy zaktualizowałem oprogramowanie od 25., NIE, więc proszę zaktualizować, ponieważ wprowadziliśmy pewne zmiany (naprawdę?). Więc powiedziałem im, że mam najnowszą wersję z 17 listopada, ale powiedziano mi, że muszę użyć najnowszej wersji :unsure:, podałem mu numer wersji i potwierdził, że to najnowsza wersja, ale nalegał, żebym pobrał i zaktualizował, ponieważ wprowadzili pewne zmiany 23 :unsure: Więc pytam, dlaczego numer wersji jest nadal taki sam, jeśli wprowadzili zmiany i zapewniono mnie, że TAK, wprowadzili zmiany, ALE nie zmienili numeru wersji 😭

Więc jak frajer zaktualizowałem z jednej wersji do identycznej wersji i niespodzianka niespodzianka jest dokładnie taka sama, a przynajmniej tak mi się wydaje 😂
 
#663 ·
Ahhhhh! Zostałem obrabowany przez linię czatu S/W Update!

Zapytałem ich, czy coś robią w sprawie nawigacji wybierającej drogi jednopasmowe, więc zapytano mnie, czy zaktualizowałem swoje oprogramowanie od 25., NIE, więc proszę zaktualizować, ponieważ wprowadziliśmy pewne zmiany (naprawdę?). Więc powiedziałem im, że mam najnowszą wersję z 17 listopada, ale powiedziano mi, że muszę użyć najnowszej wersji :unsure:, podałem mu numer wersji i potwierdził, że to najnowsza wersja, ale nalegał, żebym pobrał i zaktualizował, ponieważ wprowadzili pewne zmiany 23 :unsure: Więc pytam, dlaczego numer wersji jest nadal taki sam, jeśli wprowadzili zmiany i zapewniono mnie, że TAK, wprowadzili zmiany, ALE nie zmienili numeru wersji 😭

Więc jak frajer zaktualizowałem z jednej wersji do identycznej wersji i niespodzianka niespodzianka jest dokładnie taka sama, a przynajmniej tak mi się wydaje 😂
Kia 1 - 0 macgd016 😁
 
#667 ·
Cóż, usunięto aktualizator Kia Nav z systemu, zainstalowano ponownie. Zakupiono nowy pendrive SanDisk i świeży plik do pobrania.

Zgadnij co. Bez zmian.

Zastanawiam się więc, co teraz wymyślą?
Czy możliwe, że mają udziały w Sandisku? [emoji1787][emoji1787]
 
#668 ·
Próbowałem więc wszystkiego, co mogłem, nawet pendrive'ów, które działały u innych członków. Jutro idzie do dealera, żeby spróbowali (mam nadzieję, że rozwiąże to problem z GPS).

Do wiadomości: wszyscy dealerzy są zmuszani do korzystania z tej samej trasy, której my używamy. Zaleciłem, aby jeszcze niczego nie stosować w samochodach klientów.
 
#696 ·
@bydandie czy możesz zapisać dokładne kroki, aby to odtworzyć, od momentu wejścia do samochodu do momentu otrzymania wiadomości, proszę ze zdjęciami?
Mógłbym, ale to nie jest skomplikowane.

Wkładasz USB do gniazda, jeśli dysk jest sformatowany jako FAT32, wszystko, co się dzieje, to „nie znaleziono plików multimedialnych”, a proces się zatrzymuje.

Jeśli dysk został utworzony za pomocą aplikacji instalacyjnej, to niezależnie od tego, którą opcję wybiorę, otrzymujesz
Image
 
Save
#691 ·
@fibonacci1101

Dzięki za to, nie będę tracił czasu na próby uzyskania aktualizacji mojego zgłoszenia przez jakiś czas. Pozdrawiam

Kia Xceed 4, 1.5 DCT MY20
Zachęcam do skontaktowania się z pomocą techniczną w każdym razie. Jeśli ludzie przestaną śledzić swoje zgłoszenia / identyfikatory spraw, mogą pomyśleć, że ludziom już na tym nie zależy, a to może opóźnić rozwiązanie problemu.
 
Save
#680 ·
Och, właśnie odbyłem bardzo frustrującą i niepokojąco pouczającą rozmowę z pomocą techniczną. Z tego, co udało mi się ustalić, Kia tak naprawdę nie ma żadnego planu ani pełnej wiedzy na temat problemów, które spadły na nas wraz z listopadową aktualizacją, zamiast tego przyglądają się różnym problemom, które zgłosiliśmy indywidualnie.

Poprosiłem o aktualizację i powiedziano mi, że muszę wyłączyć Ostrzeżenie o ograniczeniu prędkości w Asystencie kierowcy, kiedy wyjaśniłem, że mój samochód nie ma tej funkcji, byli całkowicie zaskoczeni (@Alanw47 czy możesz potwierdzić, że nie mamy tej opcji?). Mam więc wrażenie, że Kia wierzy, że naprawiła problem, jeśli wyłączysz tę funkcję, ale przecież to tylko funkcja, która ma błąd!!

Powiedziano mi wtedy, że wydali poprawki do różnych błędów i pracują nad listą innych, zwróciłem uwagę, że od 17. nie było nowej wersji i powiedziano mi, że zaktualizowali Updater, nie jestem pewien, jak to pomaga.

Powiedziano mi również, że nie mają wiedzy na temat nowej wersji ani żadnych dat poprawek błędów.
 
Save
#681 ·
Poprosiłem o aktualizację i powiedziano mi, że muszę wyłączyć Ostrzeżenie o ograniczeniu prędkości w Asystencie kierowcy, a kiedy wyjaśniłem, że mój samochód nie ma tej funkcji, byli całkowicie zaskoczeni (@Alanw47 czy możesz potwierdzić, że nie mamy tej opcji?).
Czy siedzisz wygodnie? W takim razie zacznę.

Mogę potwierdzić, że MAMY tę funkcję, ale nie nazwałbym tego „ostrzeżeniem”. To po prostu możliwość wyświetlania znaków ograniczenia prędkości w zestawie wskaźników.

Zajęło mi dużo czasu (starzeję się [emoji23]), żeby zrozumieć, że możemy je wyświetlać w zestawie wskaźników, w nawigacji, w obu lub w żadnym.

Jutro jadę na cotygodniową wycieczkę na północ, więc wybiorę tylko zestaw wskaźników w drodze tam i tylko nawigację w drodze powrotnej i zobaczę, czy jest jakaś różnica, szczególnie na drogach krajowych z ograniczeniem prędkości z jednym pasem ruchu, które wyświetlają 50 zamiast 60 (oznakowanie przy drodze jest obecne i poprawne).

Potem w czwartek poproszę Kię o moją osobistą aktualizację, uzbrojony w informacje z jutra.


Kia Xceed 4, 1.5 DCT MY20
 
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.