Kia Owners Club Forum banner

Wat is de beste manier om jezelf uit de auto te verwijderen?

688 views 9 replies 4 participants last post by  mr.macspot  
#1 ·
Ik ben gewoon benieuwd of het ene beter is dan het andere. Mijn gevoel zegt me dat als je het in de head unit doet, het automatisch uit Connect wordt verwijderd?

#7 ·
Ga naar de head unit, sectie Verbinden. Verwijder gebruiker. Dat is alles wat u hoeft te doen.

Als u van plan bent een andere Kia te nemen, maak dan een back-up van het profiel in de APP en u kunt dat vervolgens op uw nieuwe Kia laden.
Als u geen Kia krijgt, verwijder dan gewoon Verbinden van de telefoon.

#8 ·
Ga naar de head unit, Connect-sectie. Verwijder gebruiker. Is alles wat je hoeft te doen.

Als je van plan bent om een andere Kia te nemen, maak dan een back-up van het profiel in de APP en dan kun je dat laden op je nieuwe Kia.
Als je geen Kia neemt, verwijder dan gewoon Connect van de telefoon.
Ik heb dit gedaan, maar het gebruikersprofiel stond er nog steeds. Ik moest ook naar profielen gaan en dat ook verwijderen. Ik denk niet dat het veel opslaat, behalve naam, foto en enkele instellingen. Toen ik dit eenmaal had verwijderd, begon bijvoorbeeld de stoel te bewegen. Dus het zijn waarschijnlijk alleen stoel-, spiegel-instellingen etc. erin, waarschijnlijk geen probleem als het niet gedaan is, maar ik geef er de voorkeur aan geen sporen achter te laten.

Alles goed, denk ik, ik ben weg uit de auto.