Kia Owners Club Forum banner

Wat betekent dit?

541 views 11 replies 6 participants last post by  iooi  
#1 ·
Ik ben op zoek naar een Niro met kenteken 23. Kan iemand de bijgevoegde foto voor me interpreteren? Een goede prijs, maar de economie ziet er helemaal niet goed uit.

Attachments

#5 ·
Ik zou me daar niet al te veel zorgen over maken. Aangezien u geen idee heeft hoe ermee is gereden of wat ze hebben gedaan, kan de auto zijn ingeschakeld en de systemen draaien (V2L) tijdens het poetsen. Wat is het langetermijnbegrip? Belangrijker is of deze naar behoren is onderhouden. Er had dus dit jaar één onderhoud moeten plaatsvinden. Aangezien het 24 maanden of 20.000 mijl is, afhankelijk van wat het eerst komt, vanaf de datum van registratie.

#6 ·
Bedankt voor uw tijd om te reageren. Ik denk dat deze eind augustus 2023 is geregistreerd, dus hij zou net aan de beurt zijn voor zijn eerste 20.000 km beurt (niet verkocht door Kia garage). Een flinke financiële klap, maar dan weet ik tenminste meteen of er problemen zijn.

#8 ·
Ik vraag me altijd af waarom een EV een dure service nodig heeft, aangezien er niet veel te onderhouden is behalve remmen en ruitenwissers?
Koelvloeistof moet worden ververst, kabels moeten worden gecontroleerd.

Het enige verschil tussen ICE & EV is de krachtbron. Al het andere is hetzelfde.

#9 ·
Ik ben op zoek naar een Niro met kenteken uit 2023. Kan iemand de bijgevoegde foto interpreteren?
Een goede prijs, maar de economie ziet er helemaal niet goed uit.
Zoals anderen al hebben opgemerkt, hangt het volledig af van hoe deze gedurende die 6 uur is gebruikt.
Mijn Niro (late 24 kenteken) haalt doorgaans 4,8 mijl/kWh tussen ladingen.

#12 ·
Tesla heeft duidelijk veel vertrouwen in hun auto's. Niet dat ik er ooit een zou kopen.
Maar één ding dat Tesla zal doen, is u een controle laten uitvoeren voordat de garantie afloopt. Repareer vervolgens eventuele problemen onder garantie.
Iets waar andere EV-fabrikanten over na moeten denken 🤷‍♂️
In plaats van niet onderhouden, dus niet gedekt 😰