Kia Owners Club Forum banner

25 september Navigatiesysteem/software-update

504 views 3 replies 4 participants last post by  TrevorB  
#1 ·
Hallo allemaal, afgelopen donderdag ontving ik de software/navigatie-update van september via OTA, geen problemen hiermee tot zondag....
Tijdens het rijden over de M23 richting Brighton (rond de Gatwick-kruising) gaf de geadverteerde wegsnelheid op het informatiescherm en in het instrumentenpaneel ongeveer een mijl lang 80 MPH aan..... het gaf dit ook aan op de terugreis
Ik gebruik deze weg ongeveer één keer per maand en hij gaf deze snelheid nog nooit eerder aan,
Bovendien werd op verschillende punten van de reis onder het pictogram voor de wegsnelheidslimiet aan de linkerkant van het display een omgekeerde rode driehoek weergegeven??? zoals hierboven, nog nooit eerder gezien

#2 ·
De snelheidslimiet heeft niets te maken met OTA-updates. Uw camera heeft waarschijnlijk een limiet op de achterkant van een vrachtwagen opgepikt, of een vies bord/een niet goed werkende led.

Alleen als punt voor de toekomst. We hebben een sectie voor headunit/navigatie posts. Dit bericht is door een andere gebruiker gemeld als zijnde in de verkeerde sectie & ik heb het nu verplaatst.

#4 ·
De snelheidslimiet heeft niets te maken met OTA-updates. Je camera heeft waarschijnlijk een limiet op de achterkant van een vrachtwagen opgepikt, of een vies bord/een niet goed werkende LED.

Alleen als punt vooruit. We hebben een sectie voor head unit/navigatie posts.
Dit bericht werd gemeld als zijnde in de verkeerde sectie, door een andere gebruiker & ik heb het nu verplaatst.
In de buurt waar ik woon, hebben wat kinderen (vermoed ik) de 3 op een bord met een limiet van 30 veranderd in een 8, en mijn auto heeft het opgepikt. Het heeft me een tijdje verbaasd totdat ik het besefte. Het bord werd uiteindelijk weer hersteld naar 30.

#3 ·
Vlak bij waar ik woon is een nieuwe woonwijk (voormalig RAF-vliegveld). De algemene snelheidslimiet is 30 MPH. Op één nieuwe weg geeft de kaart echter voor ongeveer 100 meter de snelheidslimiet aan als 60 MPH en verandert dan weer terug naar 30. Ik kan alleen maar aannemen dat het een fout in de kaarten is.