Kia Owners Club Forum banner

Vraag over het vergrendelen van de auto en het uitvoeren van de utility-modus om updates te downloaden

435 views 8 replies 4 participants last post by  Trilogy  
#1 ·
Sorry voor de lange onderwerpregel.

Ik begrijp dat men de auto in de servicemodus kan laten staan en de nieuwste update kan downloaden.

Als ik de auto van binnenuit vergrendel en de ramen sluit, kan ik de auto dan ontgrendelen met mijn digitale sleutel? Of zou ik de handmatige sleutel moeten gebruiken?

Dacht, ik vraag het even na voordat ik het probeer. Alvast bedankt.

#2 ·
Als je op het scherm naar beneden veegt, zie je de optie voor de servicemodus.
Het eerste wat ik deed was de klimaatregeling uitschakelen, de radio uitschakelen als deze aan staat, de servicemodus selecteren, vervolgens het scherm dimmen en tot slot het scherm uitschakelen.
Vergrendel de auto met de KIA-app.
Dit is wat ik deed en het werkt prima. De auto is vergrendeld, maar de spiegels staan naar buiten??
De mijne is al dagen aan het downloaden, maar dit kan het Vodafone-signaal in mijn omgeving zijn.
Bovendien wordt mijn app nu steeds uitgelogd.

• Like
Reactions: G4UOL
#3 ·
Als je naar beneden veegt op het scherm, zie je de optie voor de servicemodus. Het eerste wat ik deed was de klimaatregeling uitschakelen, de radio uitzetten als deze aan staat, de servicemodus selecteren, dan het scherm dimmen en ten slotte het scherm uitschakelen. Vergrendel de auto met de KIA-app. Dit heb ik gedaan en het werkt prima. De auto is vergrendeld, maar de spiegels staan uit?? De mijne is al dagen aan het downloaden, maar dit kan het Vodafone-signaal in mijn omgeving zijn. Bovendien wordt mijn app nu steeds uitgelogd,
Bedankt. Dat is interessant. Ik zal het misschien proberen als de mijne na een paar weken de download niet heeft voltooid.

#6 ·
Nou, dat was episch, de download is eindelijk klaar.
Ik heb hem van 9.30 uur in de utility-modus laten staan en om 15.30 uur afgerond (hij had eerder klaar kunnen zijn, maar ik heb niet gecontroleerd).
Ik had even de knoppen Start Voertuig Stop Voertuig in de app en toen verdwenen ze een paar seconden later weer. Heeft iemand anders dit ook gezien of heb ik het me verbeeld?

• Like
Reactions: G4UOL